مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 11:272022-07-31اقتصادي

تسهیل توزیع کپسول در بشاگرد/ کمبودی در تأمین گاز مایع نداریم


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان گفت: هیچ گونه کمبود و محدودیتی در تأمین گاز مایع مورد نیاز مصرف کنندگان در استان نداریم و توزیع گاز مایع در بشاگرد نیز تسهیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، گلایه مستمر شهروندان بشاگردی از کمبود کپسول گاز در این منطقه و نیز گرانی آن در ماههای اخیر (خارج از قیمت مصوب) سبب شد تا نشست ویژه ای با موضوع توزیع گاز مایع در بشاگرد با حضور فرماندار این شهرستان و دستگاههای متولی و توزیع کننده گاز مایع در استان برگزار شود.

در این نشست معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، نماینده اداره کل امور روستایی استانداری هرمزگان، فرماندار شهرستان بشاگرد، مدیران عامل شرکت های موزع و تأسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع و همچنین مدیر و مسئولان منطقه حضور داشتند که راه های توزیع مناسب و سهولت دسترسی به کپسول گاز در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان در این جلسه گفت: هیچ گونه کمبود و محدودیتی در تأمین گاز مایع مورد نیاز مصرف کنندگان در استان نداریم.

احمد سالاری فر اظهار کرد: همکاری لازم با فرمانداری بشاگرد و نهادهای متولی از جمله استانداری هرمزگان و سازمان صمت انجام شده و شرکت های موزع، گاز مایع مورد نیاز را برابر تعهدات متقابل دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل توزیع کپسول در بشاگرد/ کمبودی در تأمین گاز مایع نداریم

تسهیل توزیع کپسول در بشاگرد/ کمبودی در تأمین گاز مایع نداریم