مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 11:222022-07-31سياسي

تخریب 24 سازه غیرمجاز در علی آبادکتول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عملیات تخریب 24 سازه غیرمجاز در شهرستان علی آبادکتول صبح امروز با دستور قضایی و نظارت دادستان عمومی و انقلاب علی آبادکتول اجرا شد.

این سازه های غیرمجاز در روستاهای خارکلاته ، اسلام آباد سیستانی ها ، اودک دوجی ، کردآباد ، دارکلا و حاجی کلاته این شهرستان در حال ساخت بود که با ورود دادستانی تخریب شد.

دادستان عمومی و انقلاب علی آبادکتول در حاشیه اجرای این عملیات در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری زمین های کشاورزی و باغی ، ساخت و ساز در  زمین های کشاورزی و باغی نیاز به مجوز امور اراضی دارد.

مرتضی ذوقی با افزایش گشت های نظارتی برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بیان کرد: دستگاه قضایی در مسیر برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز مصمم و جدی است.

وی تاکید کرد: با اجرای این احکام امروز از ساخت و ساز غیرمجاز در 80 هزار مترمربع از زمین های کشاورزی علی آبادکتول جلوگیری شد.

دادستان عمومی و انقلاب علی آبادکتول اضافه کرد: تمامی دستگاه های نظارتی موظف هستند در حوزه استحفاظی و وظیفه مندی خود تخلفات را گزارش و نسبت به تشکیل پرونده های حقوقی برای احقاق حقوق عمومی و مردمی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 24 سازه غیرمجاز در علی آبادکتول

تخریب 24 سازه غیرمجاز در علی آبادکتول