مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 10:422022-07-31سياسي

آزادی 851 زندانی جرایم غیرعمد با حمایت محسن چاوشی


با کمک 7 میلیارد و 450 میلیون تومانی محسن چاوشی، طی دو سال گذشته زمینه آزادی 851 نفر از زندانیان تحت حمایت ستاد مردمی دیه فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ستاد دیه کشور، علی شمس مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با تقدیر از حمایت های مادی و معنوی هنرمندان متعهد و مردمی در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: در آسمان پر فروغ عرصه فرهنگ و هنر چهره هایی هستند که در مناسبت های ملی یا مذهبی به قدر وسع شان همیار ما در بخش رهایی بخشیدن به زندانیان غیرعمد فعالند، اما جنس همکاری خالصانه و حمایت صادقانه هنرمندی چون محسن چاوشی تفاوت های بسیاری با دیگران دارد.

وی با تشریح اقدمات حبس زداء این چهره هنری اظهار کرد: با کمک مخاطبان صفحه اینستاگرام آقای چاوشی تنها در سال جاری در 19 مرحله و با معرفی مددجویان نیازمندی از 18 استان، زمینه آزادی 281 بدهکار مالی یا محکوم به پرداخت دیات حوادث کارگاهی و سوانح رانندگی از بند فراهم گردیده است که سهم دوستداران و حامیان این هنرمند در آزادی محکومان جرائم غیرعمد رقمی معادل 2 میلیارد و 50 میلیون تومان بود.

شمس ادامه داد: در روزهایی که برخی فعالان عرصه موسیقی درگیر مسائل حاشیه ای و تلاش های تبلیغی و تشریفانی خودشان هستند، به برکت وجودی محسن چاوشی تنها در 2 سال اخیر تعداد 85


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 851 زندانی جرایم غیرعمد با حمایت محسن چاوشی

آزادی 851 زندانی جرایم غیرعمد با حمایت محسن چاوشی