مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 10:022022-07-31سياسي

نامه احمد توکلی به رییسی: به کدامیک از این ستمگری ها می توانید پاسخ دهید؟


وقتی حاکمیت پول از اول جوانی چهره کریه خود را به دانش آموزان نشان می دهد، انتظار دارید سرمایه اجتماعی و تفاهم ملی رشد کند؟ یا تهیدستان به سوی کینه ورزی و حسد اجتماعی سوق داده نشوند؟ - در انتقاد به ابلاغ مصوبه کنکور شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ نامه احمد توکلی به رییسی: به کدامیک از این ستمگری ها می توانید پاسخ دهید؟ وقتی حاکمیت پول از اول جوانی چهره کریه خود را به دانش آموزان نشان می دهد، انتظار دارید سرمایه اجتماعی و تفاهم ملی رشد کند؟ یا تهیدستان به سوی کینه ورزی و حسد اجتماعی سوق داده نشوند؟ ​احمد توکلی رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به رییس جمهور نسبت به ابلاغ مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی انتقاد کرد و آنرا خلاف عدالت و مطلوب اقشار خاصی از جامعه و بستر مفسده های دیگر برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت الف، در این نامه آمده است: رییس محترم جمهورسلام علیکم سرانجام مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی به دست جنابعالی ابلاغ شد.

این اقدام شما با وجود مخالفت گسترده ذینفعان، رسانه ها، شخصیتهای مستقل سیاسی، 271 نماینده مجلس و کمیسیون آموزش مجلس صورت گرفت.

این کار، تعجب از دولتی را برانگیخت که دعوی عدالتخواهی و انقلابی بودن دارد و باید همه شاهد صدق این عناوین باشیم، انشاءالله.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه احمد توکلی به رییسی: به کدامیک از این ستمگری ها می توانید پاسخ دهید؟

نامه احمد توکلی به رییسی: به کدامیک از این ستمگری ها می توانید پاسخ دهید؟