مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 08:522022-07-31اقتصادي

مهربانی یک مشاوره املاک در ساری/ تمدید قرارداد اجاره به صورت رایگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،  مستاجر که باشی سر سال  با کلید واژهای خونه کجا بگیرم، صاحب خانه قرار دادم و تمدید می کنه، کاش یه پولی برسه بتونم خونه بخرم، اگه صاحب خانه متقاعد بشه  قرار داد مو تمدید کنه پیش کدام مشاور املاک برم، وای بابت تمدید اجاره بها دوباره باید یه پول اضافه تو این گرونی به مشاور املاک بدم.

درگیری!.

 به واسطه حضور خیرخواهانه بسیاری از صاحب خانه ها اتفاقات خوبی رقم خورده و خبرهای زیادی از مهر و عطوفت صاحبخانه نسبت به مستاجران انتشار داده شده است.

در این گزارش با مشاور املاکی در ساری که هزینه تمدید قرار داد اجاره بها را از مستاجران دریافت نمی کند؛ گفت وگو کردیم.

محسن نواییان با نصب بنر بزرگ در کنار مشاور املاک خویش و انتشار آن در فضای مجازی مشتریان از شهرهای مختلف استان مازندران برای تمدید قرار داد اجاره دارد.

وی با اعلام اینکه از سال گذشته تصمیم گرفت که گامی در جهت کاهش هزینه مستاجران برداردم، افزود: این تصمیم به دلیل وجود شرایط اقتصادی بوده و تلاش کردم که یک اقدام هر چند کوچک برای حمایت از مردم بردارم.

مستاجرانی از شهرهای مختلف استان مازندران برای تمدید رایگان قرار داد اجاره مراجعه کردند و همین موضوع باعث دلگرمی همکاران بنده شده است؛ همه اقدامات قانونی و تعیین احراز هویت املاک در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهربانی یک مشاوره املاک در ساری/ تمدید قرارداد اجاره به صورت رایگان

مهربانی یک مشاوره املاک در ساری/ تمدید قرارداد اجاره به صورت رایگان