مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 08:322022-07-31سياسي

120 حکم تخریب ساخت وساز غیرمجاز روستای زیارت گرگان آماده اجرا است


دادستان عمومی و انقلاب گرگان با اشاره به تاکید دستگاه قضا برای جلوگیری از تجاوز به عرصه های ملی گفت: در این راستا 120 حکم تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در خارج از بافت روستای زیارت این شهرستان آماده اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، محمود اسپانلو دادستان عمومی و انقلاب گرگان روز یکشنبه اظهار کرد: از مجموع این احکام، 50 بنای غیرمجاز روستای زیارت گرگان تا پایان هفته جاری تخریب می شود.

وی با بیان اینکه، طی سال های گذشته 2 هزار و 500 بنا با پنج هزار واحد غیرمجاز در روستای زیارت گرگان ساخته شده است، گفت: ساخت و ساز غیرمجاز در روستای زیارت گرگان که از 20 سال قبل به خاطر سهل انگاری تداوم داشت با ورود قاطع دستگاه قضایی و مشارکت دستگاه های مرتبط به طور کامل متوقف شد.

وی خاطرنشان کرد: دادستانی علاوه بر مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز روستای زیارت گرگان، تقویت زیرساخت های گردشگری برای توسعه اقتصادی ساکنان بومی را نیز مورد توجه دارد.

حمایت دادستانی از فعالان رسانه گزارش کننده تخلف دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: فعالان رسانه ای که با گزارش خود اطلاعات درست را به دادستانی ارائه دهند، مورد حمایت قرار می گیرند.

اسپانلو افزود: خبرنگاران رسالت سنگینی در راه آگاه سازی جامعه دارند و می توانند بیشتر از این ظرفیت خود را در راه خدمت به توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 حکم تخریب ساخت وساز غیرمجاز روستای زیارت گرگان آماده اجرا است

120 حکم تخریب ساخت وساز غیرمجاز روستای زیارت گرگان آماده اجرا است