مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 08:122022-07-31سياسي

حادثه صبح شنبه در مترو به علت تغییر جهت پله برقی نبود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن تکذیب صحبت های منتشر شده به نقل از آقای مجتبی خالدی سخنگوی محترم اورژانس کشور که حرکت ناگهانی و خلاف جهت پله برقی ایستگاه دروازه دولت را .

- مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه صحبت های منتشر شده به نقل از سخنگوی اورژانس کشور را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن تکذیب صحبت های منتشر شده به نقل از آقای مجتبی خالدی سخنگوی محترم اورژانس کشور که حرکت ناگهانی و خلاف جهت پله برقی ایستگاه دروازه دولت را علت حادثه صبح شنبه بیان کرده بود تاکید کرد: در ساعت 08:02 شنبه مورخ 1401/05/08، تعدادی از مسافران به دلیل ازدحام و عدم تعادل یکی از مسافران و افتادن وی بر روی سایرین، در پله برقی 016 ایستگاه دروازه دولت دچار آسیب دیدگی شدند که سریعا پس از کمک های اولیه و تماس با اورژانس تهران هفت نفر برای تکمیل مراحل درمان به بیمارستان های سینا و فیروزگر منتقل شدند.

پس از بروز حادثه، این پله برقی توسط تکنسین های فنی به دقت مورد بررسی قرار گرفت و نقص فنی در آن گزارش نشد، همچنین با بررسی صحبت های حاضرین در صحنه مشخص شد که ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه صبح شنبه در مترو به علت تغییر جهت پله برقی نبود

حادثه صبح شنبه در مترو به علت تغییر جهت پله برقی نبود