مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 00:472022-07-30ورزشي

غرامت 180میلیاردی ویلموتس را مقصرانش بدهند


چطور می شود فردی با 600 هزار یورو قرارداد سالانه، قراردادی دو میلیون و 230 هزار یورویی می بندد که برای سه و سال نیم حدود هشت میلیون یورو می شود؟! - نماینده شاخص مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت غرامت ویلموتس توسط مقصران ابن قرارداد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ احسان قاضی زاده هاشمی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره پیگیری های قضایی پرونده مارک ویلموتس اظهار داشت: موضوع این پرونده از مجلس قبل در دستور کار قرار گرفت و اواخر مجلس دهم و در مجلس یازدهم پیگیری شد.

آن زمان با پیگیری های که مجلس در کمیسیون اصل 90 داشت - و هنوز هم کمیسیون اصل 90 پیگیر است - و چه در سازمان بازرسی کل کشور صورت گرفت، پرونده ای تشکیل شد.

قریب به دو سال گذشته، به این دلیل به پرونده رسیدگی قضایی صورت نگرفت و این هشت نفر عضو هیئت رییسه احضار نشدند و صدور کیفرخواست در دادسرا صورت نگرفت که همه منتظر رأی نهایی CAS بودند.

وی افزود: برخی از آنهایی که آن زمان از هیئت رییسه حمایت می کردند، صرفاً به این دلیل بود که ما روند رسیدگی را در نهادهای داخلی به حالت تعلیق در بیاوریم و رأی را در CAS پیگیری کنیم تا بتوانیم در این پرونده برائت بگیریم.

اکنون رأی نهایی صادر شده و قریب 17 ماه CAS آن را ماه به ماه به تأخیر انداخت و اکنون که رأی صادر شده، دست نهاد قضایی ما برای رسیدگی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرامت 180میلیاردی ویلموتس را مقصرانش بدهند

غرامت 180میلیاردی ویلموتس را مقصرانش بدهند