مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 20:372022-07-30بين الملل

رهبر انصارالله: ایران و حزب الله الگوی موفقی در ثمره توکل بر خداوند هستند


رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که ملتها و آزادگان مسلمان در ایران، فلسطین، عراق، سوریه و حزب الله، یک الگوی موفق در ثمره توکل بر خداوند ارائه کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز شنبه به مناسبت آغاز سال هجری قمری، تأکید کرد که منافقین در تلاش هستند امت اسلامی را به سوی وابستگی کامل سوق دهند.

الحوثی با بیان اینکه منافقین برای دنباله رو بودن مسلمانان، عادی سازی با رژیم موقت صهیونیستی را مطرح کردند، تصریح کرد، منافقین همچنین حرمتها و مقدسات امت اسلامی را در مکه، بیت الله الحرام و مناسک حج در عرفات زیر پا گذاشتند.

وی با اشاره به تلاش منافقان برای مهار مسلمانان و پذیرش نقض کرامت و مقدسات آنان، خاطر نشان کرد، نقض حرمت مقدسات به مسلمانان نشان می دهد که تلاش جدی برای مقابله با تلاشهای دشمنان، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

شبکه خبری المسیره به نقل از رهبر انصارالله گزارش داد، مقابله با تلاشهای دشمنان، یک تعهد ایمانی و اساسی برای عزت امت اسلامی و دین و دنیای آنان است.

وی با بیان اینکه ملتها و آزادگان مسلمان در ایران، فلسطین، عراق، سوریه و حزب الله، یک الگوی پیشرفته در ثمره توکل بر خداوند ارائه کرده اند، حزب الله را مصداق آیه شریفه  (فإن حزب ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله: ایران و حزب الله الگوی موفقی در ثمره توکل بر خداوند هستند

رهبر انصارالله: ایران و حزب الله الگوی موفقی در ثمره توکل بر خداوند هستند