مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 20:122022-07-30حوادث

یک تُن شکر خارج از شبکه توزیع در اسفراین کشف شد


فرمانده انتظامی اسفراین از کشف یک تُن شکر خارج از شبکه توزیع به ارزش بیش از200 میلیون ریال در یک انبار غیر مجاز در سطح این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، عصر امروز سرهنگ محمد روهنا، فرمانده انتظامی اسفراین در گفت وگو با رسانه ها با اعلام کشف یک تُن شکر خارج از شبکه توزیع در این شهرستان اظهارکرد: در پی گزارش های واصله مبنی بر دپوی شکر در انباری در یکی از روستاهای سطح شهرستان، اقدامات لازم جهت بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضایی ماموران این فرماندهی در معیت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به محل انبار اعزام که در بازرسی های به عمل آمده یک تُن شکر خارج از شبکه توزیع کشف کردند که بدون مجوز قانونی دپو شده بود.

فرمانده انتظامی اسفراین با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان ارزش کالای کشف شده بیش از 200 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سرهنگ روهنا با اشاره به اینکه با هماهنگی قضایی انبار موصوف پلمب شد، ادامه داد: شهروندان عزیز در صورت اطلاع از احتکار کالا و کسانی که اقدام به فعالیت غیرقانونی اقتصادی می کنند، بلافاصله از طریق مرکز ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تُن شکر خارج از شبکه توزیع در اسفراین کشف شد

یک تُن شکر خارج از شبکه توزیع در اسفراین کشف شد