مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 18:422022-07-30سياسي

توزیع بسته های معیشتی توسط بنیاد آبشار عاطفه های جویبار در ایام محرم


رییس بنیاد خیریه بین المللی آبشار عاطفه ها شهرستان جویبار گفت:  به مناسبت ماه محرم توزیع سبد کالا توسط این مرکز انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، کمک مردم ما به همدیگر در گرفتاری ها و مشکلات موضوع جالب توجهی است که نه تنها در گرفتاری ها همدیگر را فراموش نمی کنند، بلکه در ایام کرونایی این حس در میان مردم ما تقویت شد و مردم با هر بهانه ای در این مسیر پیشگام شدند از جمله گروه های خیریه به می توانیم به فعالیت خیریه آبشار عاطفه ها اشاره کنیم.

علیزاده رییس بنیاد خیریه بین المللی آبشار عاطفه ها شهرستان جویبار درباره فعالیت های این نهاد خیریه اظهار کرد: درحال حاضر 250 خانوار با بیش از 700 نفر را زیر پوشش این نهاد هستند.

وی با اشاره به تهیه جهیزیه برای افراد زیرپوشش، گفت: درحال حاضر 25 نفر در انتظار جهیزیه هستند.

رییس بنیاد خیریه بین المللی آبشار عاطفه ها شهرستان جویبار بیان کرد: در ایام کرونایی با توجه به مشکلات خانوارها، بحث توزیع سبدهای کالا را در دستور کار داریم که از ابتدای امسال 500 سبد کالا بین خانوارها توزیع شده است.

علیزاده تصریح کرد: در ایام و مناسبت های مختلف توزیع سبد کالا را در دستور کار داریم به طوری که 5 سفره برکت به نیت امیر المومنین (ع) در ماه رمضان و  هزار پرس غذای گرم نیز در این ایام توزیع کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی توسط بنیاد آبشار عاطفه های جویبار در ایام محرم

توزیع بسته های معیشتی توسط بنیاد آبشار عاطفه های جویبار در ایام محرم