مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 18:272022-07-30اقتصادي

خسارت 6 هزار میلیاردی سیل به کشاورزان/وام کشاورزان سیل زده امهال می شود


وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه بیش از 6 هزار میلیارد تومان خسارت سیل اخیر در حوزه های مختلف کشاورزی بر اساس برآورد اولیه بوده است گفت: امهال وام کشاورزان و ارائه تسهیلات کم بهره به کشاورزان مناطق آسیب دیده در دستور کار است.

- به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه مدیریت ستاد بحران وزارت جهاد کشاورزی در خصوص سیل اخیر با حضور وبیناری 16 استان با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد.

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه، گفت: در فاز اول بیش از 6 هزار میلیارد تومان خسارت سیل اخیر در حوزه های مختلف کشاورزی اعم از دام، طیور، عشایر، قنوات، زنبورعسل، باغات و شبکه های آبیاری برآورد شده است .

وی بابیان اینکه احتمالاً با برآورد نهایی خسارات افزایش خواهد یافت، افزود: باید ارزش کار آبخیزداری به خوبی مشخص شود و بیشتر در این زمینه برای جلوگیری از این مهم هزینه شود.

وزیر جهاد کشاورزی از روسای جهاد کشاورزی استان ها خواست تا در کنار دامداران و کشاورزان آسیب دیده باشند و مسائل و مشکلات آنان را موردبررسی قرار دهند.

ساداتی نژاد همچنین خواستار استفاده از ظرفیت بسیج سازمان های جهاد کشاورزی استان ها در این امر شد و گفت: بسیج جهاد کشاورزی نیروی واکنش سریع و حافظ منافع دامدار و کشاورز بوده و احیاکننده بسیج سازندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 6 هزار میلیاردی سیل به کشاورزان/وام کشاورزان سیل زده امهال می شود

خسارت 6 هزار میلیاردی سیل به کشاورزان/وام کشاورزان سیل زده امهال می شود