مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 17:272022-07-30سياسي

خسارت 3 میلیارد تومانی سیل به امامزاده سید محمد(ع) بارده


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: خسارت وارد شده به امامزاده بارده در سیل اخیر تقریباً 3 میلیارد تومان ارزیابی می شود و 2 میلیارد تومان نیز برای ایمن سازی امامزاده و مقاوم سازی در برابر سیل های آینده لازم است.

- حجت الاسلام والمسلمین حسن امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: چند روزی استان از رحمت الهی بهره مند شد و البته این بارش ها در برخی نقاط خساراتی نیز داشته است که بقاع متبرکه نیز از این خسارت ها در امان نبودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: بیشترین خسارت سیل به امامزاده سید محمد علیه السلام بارده وارد شد که کاملا در مسیر سیل قرار داشت و بخش عمده تاسیسات امامزاده، فرش، تجهیزات، بازار، زائرسرا، سرویس های بهداشتی، لوله کشی ها، برق، منبر و کتب مذهبی، سکوها و محل های نشین من زائران، سنگفرش های حیاط و فضای داخل امامزاده دچار آسیب شد.

وی با بیان اینکه از امامزاده بارده تنها ساختمان و بنا باقی مانده و همه تجهیزات از بین رفته است، اظهار داشت: روز گذشته 150 نفر از جهادگران و نیروهای محیط زیست برای تمیز کردن امامزاده بسیج شدند و لایروبی داخل مسجد به وسیله ماشین آلات شهرداری شهرکرد انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 3 میلیارد تومانی سیل به امامزاده سید محمد(ع) بارده

خسارت 3 میلیارد تومانی سیل به امامزاده سید محمد(ع) بارده