مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 17:122022-07-30سياسي

تجهیز ده ها فروند بالگرد ارتش به سامانه دید در شب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ یوسف قربانی ظهر امروز (شنبه) در مراسم بزرگداشت عملیات غرورآفرین مرصاد و رونمایی از 2 فروند هلیکوپتر بازآماد شده که در پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد، - فرمانده هوانیروز ارتش گفت: امروز ده ها فروند بالگرد به سامانه دید در شب مجهز شده اند و در برنامه داریم هلیکوپترهای دیگر را نیز به این سامانه مجهز کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ یوسف قربانی ظهر امروز (شنبه) در مراسم بزرگداشت عملیات غرورآفرین مرصاد و رونمایی از 2 فروند هلیکوپتر بازآماد شده که در پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: توان و آمادگی رزمی بالگرد های هوانیروز جمهوری اسلامی ایران پنج درصد از قاعده جهانی بالاتر است.

وی به شعار ما می توانیم اشاره کرد و افزود: امروز این شعار در هوانیروز عملیاتی شده که نتیجه آن اورهال بالگرد ها بعد از 44 سال تحریم توسط نیرو های هوانیروز است.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه بازآماد و قطعه سازی در هوانیروز یک نهضت بزرگ است، تاکید کرد: امروز نیروی زمینی و خصوصاً هوانیروز به یک قدرت بازدارنده تبدیل شده و شیرازه آن نیز در طرح های لبیک نهفته است که همین امر باعث بالندگی نیرو های زمینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز ده ها فروند بالگرد ارتش به سامانه دید در شب

تجهیز ده ها فروند بالگرد ارتش به سامانه دید در شب