مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 16:522022-07-30اقتصادي

استرداد 2 هزار و 200 میلیارد تومان معوقات بانکی بدهکاران اصفهانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که از سال گذشته در ستاد پیگیری شد، بررسی میزان مطالبات بانک های استان و به عبارت دیگر میزان بدهی های بانکی کلان به بانک های استان بود که افراد خاص تحت عناوین سرمایه گذاری یا دیگر عناوین این تسهیلات کلان را دریافت کرده و اقدام به بازپرداخت آن نکرده اند.

وی افزود: به موازات اهتمام جدی و ویژه دستگاه قضایی استان برای حمایت از تولید، اشتغال، رونق اقتصادی و بهبود کسب و کار در جهت تحقق شعار سال، باید از سوی دیگر مانع از سوءاستفاده برخی افراد معدود شد و پیگیری وصول مطالبات بانکی کلان در استان یکی از همین موارد است.

جعفری گفت: در سال گذشته و سال جاری اقدامات و پیگیری های جدی در این زمینه انجام شد و بالغ بر 2 هزار و 200 میلیارد تومان از مطالبات بانک ها در استان اصفهان و در تهران با شناسایی اموال و املاک این بدهکاران مسترد و وصول شده و پیگیری جدی برای بازگرداندن مابقی مطالبات ادامه دارد.

جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان همانگونه که در حمایت همه جانبه از تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرداد 2 هزار و 200 میلیارد تومان معوقات بانکی بدهکاران اصفهانی

استرداد 2 هزار و 200 میلیارد تومان معوقات بانکی بدهکاران اصفهانی