مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 16:072022-07-30بين الملل

حضورناوهای جنگی ایران در رژه نیروی دریایی روسیه


منابع خبری از مشارکت ناوهای رزمی ایران در رژه باشکوه نیروی دریایی روسیه در دریای خزر خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروی دریایی ایران قصد دارد برای نخستین بار در رژه دریایی ویژه روز نیروی دریایی روسیه که روز جمعه در منطقه کاسپیسک داغستان برگزار می شود، شرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه بیگ اژیا امسال ناوهای نیروی دریایی ایران و جمهوری آذربایجان برای اولین بار در این رژه شرکت خواهند کرد.

ناخدا یکم سرگیی راکاوسکاس معاون فرماندهی ناو گروه خزر روسیه گفت، نکته مهم امسال، مشارکت ناوهای نیروی دریایی جمهوری آذربایجان و ایران خواهد بود که برای اولین بار پس از سالیان متمادی با عنوان بخشی از جشن مشترک روز نیروی دریایی در این رژه حاضرند.

به گفته وی، امسال 26 ناو و قایق جنگی، 15 شناور پشتیبانی، بیش از 900 پرسنل و همچنین چهار فروند هواپیما در این رژه شرکت خواهند کرد.

  در این رژه، دو ناو موشک انداز تاتارستان و داغستان ، کشتی های جنگی ماخاچکالا ، آستراخان ، کشتی های راکت انداز گراد سویاژسک اوگلیچ و استوپینتز شرکت خواهند داشت.

تمرین گذر از میدان مین دریایی، نبرد دریایی با کشتی های دشمن فرضی و حمله موشکی به اهداف دشمن فرضی  دشمن ، کمک به کشتی در شرایط بحرانی، انجام دفاع ضد آبی-خاکی از جمله بخش های مختلف این رژه  و تمرین نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضورناوهای جنگی ایران در رژه نیروی دریایی روسیه

حضورناوهای جنگی ایران در رژه نیروی دریایی روسیه