مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 16:072022-07-30سياسي

«وقت محدود» بررسی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران؛ نشست نقد و بررسی کتاب وقت محدود؛ روایت زندگی امنیتی شهید سید کاظم کاظمی از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری انجمن پیشکسوتان سپاس، - کتاب وقت محدود؛ روایت زندگی امنیتی شهید سید کاظم کاظمی فردا (نهم مرداد ماه 1401) نقد و بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران؛ نشست نقد و بررسی کتاب وقت محدود؛ روایت زندگی امنیتی شهید سید کاظم کاظمی از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری انجمن پیشکسوتان سپاس، فردا یک شنبه (نهم مرداد ماه 1401) برگزار می شود.

در این نشست محسن باقری اصل، جواد کلاته عربی و محمد حسن روزی طلب، کتاب وقت محدود؛ روایت زندگی امنیتی شهید سید کاظم کاظمی را بررسی خواهند کرد و میثم رشیدی دبیری این نشست را برعهده دارد.

کتاب وقت محدود؛ روایت زندگی امنیتی شهید سید کاظم کاظمی فردا یک شنبه (نهم مرداد ماه 1401) ساعت 15 در خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فلسطین و شهید برادران مظفرجنوبی، پلاک 1080، طبقه منهای یک، سالن عاشوری نقد و بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وقت محدود» بررسی می شود

«وقت محدود» بررسی می شود