مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 15:372022-07-30بين الملل

ترکیه آلمان را به اقدام قاطع علیه تروریسم توصیه کرد


وزیر امور خارجه ترکیه در دیدار با همتای آلمانی، اقدام قاطع و همکاری فعالانه این کشور در مبارزه با تروریسم را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مولود چاوش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه روز شنبه از دولت آلمان درخواست کرد اقدامات بیشتری در مبارزه با تروریسم انجام دهد.

به نوشته خبرگزاری آناتولی ، چاوش اوغلو در دیدار با آنالنا بائربوک وزیر امور خارجه آلمان گفت: شاهد افزایش فعالیت های پ ک ک در آلمان هستیم و نگرانی های ترکیه در این زمینه را منتقل کردیم.

انتظار اقدام قاطع را داریم .

این مقام ترکیه ای افزود اقدامات در راستای مبارزه با تروریسم در این دیدار دیپلماتیک به بحث گذاشته شد و توجه گفت وگوها به نمایش آرم ها و نمادهای ممنوعه گروه تروریستی پ ک ک در آلمان معطوف شد.

وزیر امور خارجه ترکیه گفت: می خواهم تأکید کنم که پناه دادن به سازمان های تروریستی به ویژه پ ک ک، ی پ گ و پی وای دی و فتو (FETO) با روحیه اتحاد سازگاری ندارد.

گام هایی قاطع و همکاری های فعالانه از برلین خواستار هستیم .

چاوش اوغلو گفت، ترکیه از متحدانش انتظار اقداماتی در مبارزه با تروریسم دارد، نه حرف های توخالی و از سوی دیگر آنکارا انتظار دارد اتحادیه اروپا موانع سیاسی عضویت ترکیه در این نهاد اروپایی را بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه آلمان را به اقدام قاطع علیه تروریسم توصیه کرد

ترکیه آلمان را به اقدام قاطع علیه تروریسم توصیه کرد