مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 14:472022-07-30اقتصادي

قیمت پایه حق العمل مشاورین املاک مشخص شد


آنچه در این مصوبه بسیار مهم است، این است که این قیمت ها طی یک سال ثابت است و طی سال افزایش یا کاهش پیدا نمی کند.

- مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: قیمت پایه حق العمل مشاورین املاک مشخص شده است اما نرخ آن باید در کمیسیون نظارت هر استان و شهرستان مشخص شود که تا 15 روز آینده ابلاغ خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت راه و شهرسازی پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در میزگرد اقتصادی شبکه یک سیما با موضوع حق العمل مشاورین املاک پیرامون تغییرات صورت گرفته در نحوه تعیین حق العمل مشاورین املاک، بر ضرورت اتصال سامانه کد رهگیری مشاورین املاک به سامانه سازمان امور مالیاتی تاکید کرد.

دریافت حق العمل مشاورین املاک از طریق دستگاه های پوز هم ضروری است وی با اشاره به اینکه لازم الاجرا شدن این قانون مثل تمامی مصوبات دیگر 15 روز پس از ابلاغ است، افزود: برای دریافت حق العمل مشاورین املاک از طریق دستگاه های پوز هم ضروری است که سازمان امور مالیاتی تمهیداتی بیندیشد با این هدف که بنگاه های مشاوره املاک به دستگاه های پوزی که متصل به سازمان امور مالیاتی است، مجهز شوند.

اصلانی با اشاره به اینکه قیمت های معاملاتی و اجاری تقویم املاک سالیانه است، تاکید کرد: کمیسیون تقویم املاک هر سال طی چند جلسه که در سازمان امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت پایه حق العمل مشاورین املاک مشخص شد

قیمت پایه حق العمل مشاورین املاک مشخص شد