مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 14:272022-07-30حوادث

200 کیلوگرم گوشت فاسد در اردبیل کشف شد


فرمانده انتظامی استان از کشف 200 کیلوگرم گوشت فاسد و یک راس گوسفند مرده منجمد شده در عملیات ماموران پلیس اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر کشتار غیرمجاز دام و فروش گوشت فاسد توسط صاحب یک واحد دامداری در سه راهی روستای سوما، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی اردبیل بررسی و اقدامات قانونی لازم را انجام دادند.

وی افزود: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از صحت گزارش های دریافتی اطمینان حاصل و پس از هماهنگی قضایی به محل اعزام شدند، که در بازرسی از محل 200 کیلوگرم گوشت فاسد، یک راس گوسفند مرده منجمد شده و مقادیر زیادی آلایشات و ازلام دامی فاسد کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه کشفیات این عملیات با هماهنگی های صورت گرفته جهت معدوم شدن تحویل اداره دامپزشکی شد، گفت: فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی و دامداری نیز پلمب شد.

وی گفت: صیانت از سلامت فردی و اجتماعی و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری های صنفی در دستور کار پلیس بوده و مردم می توانند هر گونه تخلف را به مرکز فوریت های پلیسی از طریق شماره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 کیلوگرم گوشت فاسد در اردبیل کشف شد

200 کیلوگرم گوشت فاسد در اردبیل کشف شد