مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 14:022022-07-30حوادث

نذری روز اول محرم عزاداران «بن» به سیل زدگان رسید


رضا علی بیگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: از عصر روز پنج شنبه که بارندگی ها در سطح شهرستان بن آغاز شد دستگاه های امدادی وارد میدان شدند و پاکسازی جوی و جداول را انجام دادند و نسبت به تخلیه گل از منازل اقدام شد.

سرپرست فرمانداری بن بیان کرد: اقداماتی که صورت گرفت باعث شد بارندگی های روز جمعه خسارت کمتری به روستای بارده وارد کند ولی در حال حاضر لوازم 250 خانواده از بین رفته و نیاز به لوازم ضروری منزل دارند.

علی بیگی با اشاره به اینکه نیروی انسانی کافی در منطقه حضور دارد، افزود: نیروهای امدادی از جمله بسیج، سپاه و هلال احمر در روستای بارده حضور دارند اما کمبود امکانات از جمله دستگاه لجن کش و لوازمی برای تخلیه گل از منازل وجود دارد.

وی اظهار داشت: اگر نیروهای جهادی با این سرعت ادامه دهند پیش بینی می شود تا بعد ازظهر امروز پاکسازی منازل به پایان برسد همچنین 80 درصد از معابر پاکسازی شده و درخت های اطراف جاده اصلی قطع و مسیر حرکت آب آزادسازی شده است.

علی بیگی خاطرنشان کرد: کمک ها در حال ارسال به روستاست اما باز هم مردم دچار کمبود آذوقه هستند در همین راستا هیئت های عزاداری بن امروز 4 هزار غذا برای ناهار و شام روستای بارده پخت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذری روز اول محرم عزاداران «بن» به سیل زدگان رسید

نذری روز اول محرم عزاداران «بن» به سیل زدگان رسید