مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 14:022022-07-30اجتماعي

دستور استاندار مازندران برای تخریب ساخت وساز در بستر رودخانه های مرزن آباد


استاندار مازندران در جلسه ستاد بحران چالوس با دستور تخریب ساخت وساز در بستر رودخانه های مرزن آباد گفت: مجوزهایی که برای ساخت و ساز در حریم رودخانه ها صادر شد باید بررسی شود و با خاطیان برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس؛ بعد از بارش های فراوان پنجشنبه شب و طغیان رودخانه که باعث واردشدن خسارات زیادی به مردم شد استاندار مازندران از روز جمعه تا نیمه شب در منطقه حضور پیدا کرده و امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان چالوس ضمن بیان اینکه به روستاهای منطقه بالادست مرزن آباد خسارت جدی وارد شد، اظهار کرد: از مجموعه مخابرات استان گلایه مند هستیم در مواقع بحران خیلی ضعیف عمل کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر در ساعات اولیه در منطقه حضور داشتند، گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر در شناسایی خسارت دیدگان و کمک های مورد نیاز اولیه و توزیع ارزاق خشک در بین مردم خسارت دیده مساعدت لازم را به عمل آورد.

استاندار مازندران با بیان اینکه احداث پل موقت در محدوده انگوران برای بازگشایی راه چهار روستا در اولویت قرار دارد، افزود: ارتباط اولیه با تمام روستاها باید ایجاد شود.

وی افزود: در این سیل حدود سه پل تخریب و دو پل خسارت دیده است باید ترمیم و در صورت امکان یک پل جدید موقت ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور استاندار مازندران برای تخریب ساخت وساز در بستر رودخانه های مرزن آباد

دستور استاندار مازندران برای تخریب ساخت وساز در بستر رودخانه های مرزن آباد