مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 14:022022-07-30اقتصادي

مزیت کارمند بانک بودن/ هر کارمند بانک میانگین 408 میلیون تومان وام گرفته


بانک رفاه به‏ عنوان بانکی که بازوی مالی سازمان تامین اجتماعی و حافظ منابع بازنشستگان و بیمه‏ پردازان است، با متوسط پرداختی یک میلیارد و 180 میلیون تومانی به کارکنان خود در رتبه اول قرار دارد.

- بانک رفاه به‏ عنوان بانکی که بازوی مالی سازمان تامین اجتماعی و حافظ منابع بازنشستگان و بیمه‏ پردازان است، با متوسط پرداختی یک میلیارد و 180 میلیون تومانی به کارکنان خود در رتبه اول قرار دارد.

میثم اکبری، خبرنگار فرهیختگان در گزارشی میزان متوسط وام دریافتی کارکنان 19 بانک دولتی و خصوصی را بررسی کرده و به نتایج قابل توجهی دست یافته است.

متن کامل گزارش فرهیختگان را در ادامه می خوانید: از گذشته بانک ها یکی از گزینه ‏های اول درخواست استخدامی برای افراد جویای کار بودند.

دلایل مختلفی برای این علاقه همچون امنیت شغلی، جایگاه اجتماعی و سبک و نوع کار وجود داشته است.

اما یکی از عوامل مهم برای این انتخاب، در بهره ‏مندی از وام‏ های مخصوص کارکنان‏ در بانک ها نهفته بود؛ وام ‏هایی که در راستای رفع نیازهای ضروری، خرید مسکن، خرید خودرو و در سایر مصارف به کارکنان پرداخت می‏شد و از آنجا که می ‏توان گفت بانک ها بزرگ ترین نهادهای تامین مالی افراد حقیقی و حقوقی جامعه هستند (با سهمی بیش از 90 درصد)، اشتغال و عضویت در این مجموعه ‏ها می‏توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزیت کارمند بانک بودن/ هر کارمند بانک میانگین 408 میلیون تومان وام گرفته

مزیت کارمند بانک بودن/ هر کارمند بانک میانگین 408 میلیون تومان وام گرفته