مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 14:022022-07-30اقتصادي

خروج از مدار 2 تصفیه خانه آب تهران/ بختیاری: آب هیچ نقطه از تهران قطع نشده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران اظهار داشت: بارندگی های اخیر که اتفاق افتاد، - خروج از مدار 2 تصفیه خانه آب تهران/ بختیاری: آب هیچ نقطه از تهران قطع نشده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه پیش بینی افزایش کدورت آب رودخانه ها طی بارش های شدید را داشتیم، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، آب هیچ نقطه ای از تهران قطع نشده و جای هیچ گونه نگرانی درخصوص تأمین آب تهران وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران اظهار داشت: بارندگی های اخیر که اتفاق افتاد، باعث شد کدورت رودخانه های تهران افزایش یافته که البته با توجه به شدت بالای بارش ها، این امر طبیعی است.

وی افزود: وقتی بارش های شدید در مدت زمان کوتاه داریم، اولین اتفاقی که رخ می دهد کدورت آب رودخانه ها بالا می رود و ما طبیعتا نمی توانیم آب با کدورت بالا را به تصفیه خانه منتقل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه از دو روز پیش که وضعیت بارندگی ها به این صورت درآمد، پیش بینی وقوع چنین اتفاقی را داشتیم ، گفت: با برنامه ریزی و پیش بینی صورت گرفته، ذخایر آبی تهران را به صورت بهینه تنظیم کرده ایم و در حال حاضر علی رغم اینکه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج از مدار 2 تصفیه خانه آب تهران/ بختیاری: آب هیچ نقطه از تهران قطع نشده

خروج از مدار 2 تصفیه خانه آب تهران/ بختیاری: آب هیچ نقطه از تهران قطع نشده