مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 13:322022-07-30سياسي

بدرفتاری با مردم و هتک حیثیتشان گناه بزرگی است


بدرفتاری با مردم و هتک حیثیت شان گناهی بزرگ و آثار منفی روی ارزش های اسلامی می گذارد، بخصوص بر نسل جوانی که آگاهی آنچنانی ندارند ممکن است برخی این را به اشتباه به پای اسلام تلقی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، محمد هاشمی درباره این که این روزها عده ای تندرو و افراطی با اسم انقلاب و انقلاب گری برخوردهایی را با مردم دارند که بیشتر باعث دوری آنان از نظام می شود، گفت: انقلاب ما بر خلاف دیگر انقلاب های جهانی مانند انقلاب فرانسه و انقلاب سوسیالیستی روسیه یک انقلاب ارزشی و اسلامی بود.

این فعال سیاسی یادآور شد: مکتب اسلام خودش بر پایه اخلاق است؛ هنگامی که حضرت رسول می خواستند رسالت خودشان را تبیین کنند و بگویند برای چه رسول شده اند می گویند من برای اعتلا و کیان دین اخلاق مبعوث شدم بنابراین زیر بنای انقلاب ما خدا، اخلاق و توحید است.

برای یک مسلمان جایز نیست شرک بورزد و کسی را شریک خدا کند و نمی تواند بر خلاف اخلاق اسلامی حرف بزند؛ اخلاق هم که تعریفش مشخص شده است.

وی ادامه داد: از اوایل انقلاب دچار چنین مشکلاتی در جامعه بودیم عده ای به نام اسلام و دین در رفتار و عمل بر خلاف اندیشه های اسلامی حرکت می کردند مثلا تهمت می زدند و دروغ می گفتند و حیثیت افراد را می بردند، در صورتی که یکی از مسائل مورد تاکید اسلام این است که آبرو و حی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرفتاری با مردم و هتک حیثیتشان گناه بزرگی است

بدرفتاری با مردم و هتک حیثیتشان گناه بزرگی است