مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 13:072022-07-30ورزشي

مسابقات فوتسال «جام قلم» در قزوین برگزار شد


مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال «جام قلم» با حضور 6 تیم رسانه ای گفت: در این رقابت ها تیم شهید اصغری قهرمان و تیم شهید لشگری هم نایب قهرمان شد.

- محمد کشاورز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام قلم به مناسبت روز قلم اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که به نام شهید طاهرخانی شهید شاخص امسال نامگذاری و برگزار شده بود، 6 تیم شامل تیم شهید طاهرخانی از تاکستان، تیم شهید صالحی فضای مجازی، شهید اصغری فعالان رسانه ای شال،  تیم شهید صیاد شیرازی صدا و سیما، تیم شهید لشگری خبرگزاری فارس و هفته نامه صبح ضیا و تیم باقلوا از حوزه هنری شرکت کرده بودند.

وی افزود: پس از قرعه کشی، دو گروه سه تیمی در مسابقات فوتسال شرکت کردند که مسابقات از 24 تیرماه تا 6 مرداد در طی پنج روز و در قالب 9 مسابقه برگزار شد؛ قرار بود 10 مسابقه انجام شود که یکی از تیم ها در مسابقه دوم شرکت نکرد.

  مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین با بیان اینکه در این دوره از مسابقات، پنج مسابقه در دور  مقدماتی، دو مسابقه در نیمه نهایی و دو مسابقه نیز در دور نهایی برگزار شد، توضیح داد: در پایان این مسابقات، تیم شهید اصغری تیم شهید لشگری را برد و قهرمان شد و تیم لشگری بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد؛  تیم شهید صی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات فوتسال «جام قلم» در قزوین برگزار شد

مسابقات فوتسال «جام قلم» در قزوین برگزار شد