مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 12:422022-07-30سياسي

تصمیم گیری در مورد پروژه های مترو و منوریل قم در نهاد ریاست جمهوری


جلسه بررسی تصمیم گیری در مورد پروژه های مترو و منوریل قم با حضور معاون اجرایی رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از واحد خبر سازمان قطار شهری شهرداری قم، جلسه بررسی مشکلات، موانع و پیشرفت های پروژه های ریلی درون شهری قم در نهاد ریاست جمهوری با حضور مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور، سرپرست نهاد ریاست جمهوری، استاندار قم، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم و جمعی از مدیران کشوری و استان قم برگزار شد.

در این جلسه سید صولت مرتضوی با شنیدن راهکارهای مسئولین استانی قم در جهت پیشبرد اهداف توسعه حمل ونقل ریلی درون شهری کلان شهر قم، از اهتمام جدی دولت در تحقق این مهم در سطح کشور و بخصوص شهر مقدس قم  که سالانه، میزبان میلیون ها نفر از زائرین داخلی و خارجی بوده که به شوق زیارت بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه ( سلام الله علیها) وارد این شهر می شوند، خبر داد.

این جلسه در راستای پیگیری و بررسی سفر سال گذشته رییس جمهور و همچنین سفر ماه گذشته مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور به شهر مقدس قم و بازدیدی که از پروژه مترو قم داشته برگزار گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری در مورد پروژه های مترو و منوریل قم در نهاد ریاست جمهوری

تصمیم گیری در مورد پروژه های مترو و منوریل قم در نهاد ریاست جمهوری