مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 12:172022-07-30سياسي

احداث پنج مجتمع آبرسانی برای 96 روستا در دستور کار سپاه قزوین قرار دارد


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: احداث پنج مجتمع آبرسانی برای 96 روستا به طول 252 کیلومتر با هدف محرومیت زدایی در دستور کار سپاه این استان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برای آبرسانی به روستاهای استان قزوین در قالب امضای تفاهم نامه مشترک افزود: با توجه به اینکه 47 روستا نیز به این طرح افزوده شده است، نیازمند کمک جهاد کشاورزی هستیم.

  وی با بیان اینکه برای آبرسانی این تعداد روستاها به 32 هزار متر لوله آبرسانی نیاز است، گفت: با همکاری جهاد کشاورزی می توان این مجتمع ها را بین 15 تا 30 ماه به مردم تحویل داد.

  سردار رفیعی آتانی بیان کرد: سپاه استان قزوین تاکنون 49 مخزن بتنی ساخته که 15 هزار متر مکعب ظرفیت ذخیره آب دارد، همچنین 437 صندوق قرض الحسنه با 22 هزار نفر عضو احداث شده که درون آن ها 47 تعاونی شکل گرفته و فعالیت می کنند.

  فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: هم اکنون از سوی مردم استخرهای ذخیره آب مطالبه شده که ظرفیت آن 150 هزار متر مکعب ، چراکه اعتقاد داریم باید آب های سطحی مدیریت کرد و اجازه نداد ذره ای از آن به هدر برود.

  سردار رفیعی آتانی تاکید کرد: همه باید دولت مردمی را کمک کنیم، با این رییس جمهور میدانی و انقلابی می توانیم کارهای بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پنج مجتمع آبرسانی برای 96 روستا در دستور کار سپاه قزوین قرار دارد

احداث پنج مجتمع آبرسانی برای 96 روستا در دستور کار سپاه قزوین قرار دارد