مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 11:522022-07-30بين الملل

در همایش بین المللی «محور مقاومت علیه تروریسم» چه گذشت؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش بین المللی محور مقاومت علیه تروریسم به منظور گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی عملیات مرصاد با حضور 22 شخصیت داخلی و خارجی از کشور های عربستان، - در همایش بین المللی محور مقاومت علیه تروریسم چه گذشت؟ همایش بین المللی محور مقاومت علیه تروریسم با حضور چهره های داخلی و خارجی از سوی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و در محل دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش بین المللی محور مقاومت علیه تروریسم به منظور گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی عملیات مرصاد با حضور 22 شخصیت داخلی و خارجی از کشور های عربستان، پاکستان، بحرین، یمن و افغانستان از سوی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و در محل دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

استکبار جهانی به همت ایستادگی مقاومت ناگزیر به ترک منطقه استقدومی، نماینده جنبش مقاومت اسلامی در همایش بین المللی محور مقاومت علیه تروریسم گفت: تحولات و دگرگونی هایی در عرصه جهانی رخ داده و دشمنان ما و در راس آن ها استکبار جهانی دچار بن بست جدی شده و ناگزیر از ترک منطقه است و کار به جایی رسیده که بر سر مشارکت در مدیریت نظم نوین جهانی چاره ای جز سازش ندارد که همه این تحولات به همت مقاومت و ایستادگی آن در برابر هجمه صهیونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در همایش بین المللی «محور مقاومت علیه تروریسم» چه گذشت؟

در همایش بین المللی «محور مقاومت علیه تروریسم» چه گذشت؟