مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 11:222022-07-30سياسي

متخلفان در حوزه ارز ترجیحی چه سرنوشتی پیدا کردند؟


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: درست است که قوه قضاییه با متخلفین در ارتباط با ارز ترجیحی برخورد کرد، اما مردم می خواهند بدانند این متخلفان امروز چه سرنوشتی پیدا کرده اند و وضعیت آنها چگونه است.

- جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره تاثیر توزیع ارز ترجیحی بر معیشت و سفره مردم اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد و شرکت های دریافت کننده ارز 4200 تومانی، تخلف کردند و در ابتدای پرداخت ارز ترجیحی سوء استفاده ها و فسادهای مالی گسترده ای صورت دادند.

وی افزود: اگر فسادی توسط شرکتی شخصی و نهادی که وارد کننده بوده و از ارز ترجیحی استفاده کرده صورت گرفته باید آن مسئله علاج می شد و قاطعانه با آن برخورد می شد.

  عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: دولت باید دامنه دریافت یارانه را متناسب با تورم و گرانی که ایجاد می شود تغییر دهد و بتواند دایره یارانه بگیران را افزایش دهد زیرا میزان یارانه ای که مردم به صورت نقدی دریافت می کنند متناسب با این شرایط نیست.

  رحیمی جهان آبادی گفت: دولت سیزدهم ارز ترجیحی را حذف کرده ولی باید آسیب های این طرح با قاطعیت و سرعت شناسایی شود تا میزان ضرر و زیان مردم و فشار روی مردم کاهش پیدا کند زیرا مردم تاب و تحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان در حوزه ارز ترجیحی چه سرنوشتی پیدا کردند؟

متخلفان در حوزه ارز ترجیحی چه سرنوشتی پیدا کردند؟