مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 11:072022-07-30سياسي

خیانت همسر باید از دیگران پنهان بماند یا آشکار شود؟


گاهی بعد از افشای خیانت، فرد خیانت کار درصدد سرپوش گذاشتن بر روی اشتباهات خود برمی آید و گاهی با انگ شکاک و حساس بودن به طرف مقابل سعی در توجیه خود می کند.

- برای بعضی افراد خیانت همسر تیر خلاص به زندگی مشترک است، این در حالی است که عده ای دیگر تصمیم می گیرند فرصت جبران به طرف مقابلشان داده و به دنبال راه حل برای ساختن دوباره زندگی خود باشند اما توصیه کارشناسان بعد از مواجهه باخیانت همسر چیست؟در دنیای امروز، ادامه رابطه با کسی که خیانت کرده می تواند کاملاً بحث برانگیز باشد.

برخی از افراد معتقدند که خیانت همسر به معنای پایان یک رابطه نیست و برخی دیگر از شدت خشم و نفرت، بهترین راه را طلاق می دانند اما حقیقت این است که برخورد درست با خیانت همسر آن هم زمانی که خود عصبانی و دل شکسته اید، کار خیلی سختی خواهد بود و افراد اغلب در چنین شرایطی آن قدر درگیری ذهنی و عاطفی دارند که نمی دانند چه کاری باید انجام دهند؛ به همین منظور ما با کمک کارشناسان متخصص در این حوزه به بررسی مواجهه باخیانت همسر از بُعد روانشناسی، اسلامی و حقوقی پرداختیم.

رفتار و اعمالی که خیانت محسوب می شوند گاهی بعد از افشای خیانت، فرد خیانت کار درصدد سرپوش گذاشتن بر روی اشتباهات خود برمی آید و گاهی با انگ شکاک و حساس بودن به طرف مقابل سعی در توجیه خود می کند اما این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیانت همسر باید از دیگران پنهان بماند یا آشکار شود؟

خیانت همسر باید از دیگران پنهان بماند یا آشکار شود؟