مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 10:022022-07-30سياسي

توسعه اقتصاد دیجیتال از سیاست های دولت سیزدهم است


استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه سیاست دولت توسعه اقتصاد دیجیتال است، گفت: برنامه ریزی ها خود را حول دو محور اصلی گردشگری و صنایع های تک تعریف کرده ایم تا طبق این موارد اقتصاد استان را توسعه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان صبح امروز در مراسم اختتامیه رویداد هفته تجارت الکترونیک، ضمن گرامیداشت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله(ع) اظهار داشت: در استان اصفهان به واسطه سیاست هایی که از سال های گذشته به دلیل شرایط خاص استان مطرح است، برنامه ریزی ها خود را حول دو محور اصلی گردشگری و صنایع های تک تعریف کرده ایم تا طبق این موارد اقتصاد خود را توسعه دهیم.

وی با تاکید بر نقش تجارت الکترونیک ادامه داد: اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک به عنوان یکی از رموز موفقیت مطرح است زیرا نمی توانیم بدون ارتباط گسترده با دنیا و معرفی صحیح پتانسیل هایمان عملکرد موفقی داشته باشیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: اگر امروز در خصوص زیبایی های استان و شرایط ویژه آن در حوزه گردشگری صحبت می کنیم، نیاز است این موضوع در جایگاهی تجلی پیدا کند و خود را به مهمانان این حوزه متصل کند.

استاندار اصفهان گفت: اگر از صنایع دستی به عنوان پیوست و راهبرد اصلی استان صحبت می کنیم، باید قبول کنیم مادامی که از این هنر تعریف درستی ارائه نشود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصاد دیجیتال از سیاست های دولت سیزدهم است

توسعه اقتصاد دیجیتال از سیاست های دولت سیزدهم است