مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 09:472022-07-30اجتماعي

بارندگی در لرستان تا سه شنبه ادامه دارد/ ثبت 14 میلی متر بارندگی در الیگودرز


شرایط بارندگی برای امروز و فردا ادامه دارد، ضمن اینکه برای روزهای دوشنبه و سه شنبه برای جنوب شرق استان رگبارهای پراکنده را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، زینب اکبری صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به تداوم شرایط ناپایداری در آسمان لرستان، اظهار کرد: کماکان شرایط ناپایدار برای امروز و فردا در استان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود این شرایط برای ساعات بعدازظهر و شب برای نقاط مختلف استان به ویژه نیمه شرقی، شمالی و مرکزی استان موجب رگبار و رعدوبرق شود.

معاون هواشناسی لرستان با اشاره به غبارآلود بودن آسمان استان، بیان داشت: این شرایط تا فردا ادامه دارد و موجب کاهش دید میدان افقی می شود.

اکبری با بیان اینکه با بارش های رگباری نقطه ای در استان مواجه هستیم، افزود: این شرایط بارندگی برای امروز و فردا ادامه دارد، ضمن اینکه برای روزهای دوشنبه و سه شنبه برای جنوب شرق استان رگبارهای پراکنده را داشته باشیم.

وی به ثبت 14 میلی متر بارندگی در الیگودرز اشاره و تصریح کرد: همچنین برای شول آباد 14 میلی متر بارندگی، ازنا 10 میلی متر بارندگی و دورود 12 میلی متر بارندگی تاکنون ثبت شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی در لرستان تا سه شنبه ادامه دارد/ ثبت 14 میلی متر بارندگی در الیگودرز

بارندگی در لرستان تا سه شنبه ادامه دارد/ ثبت 14 میلی متر بارندگی در الیگودرز