مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 09:472022-07-30حوادث

پلیس فتا: مراقب کلاهبرداران محرم باشید


کاربران به ویژه در فضای اینستاگرام چنانچه قصد پرداخت نذورات را دارند به صفحه های معتبر مراجعه کنند تا گرفتار این کلاهبرداران نشوند.

- رییس پلیس فتا استان البرز به کاربران در خصوص کلاهبرداری های مختلف اینترنتی در ماه محرم هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرهنگ رسول جلیلیان روز شنبه اظهار داشت: برخی افراد در فضای مجازی تحت عنوان نذری اینترنتی از مردم کلاهبرداری می کنند که هوشیاری در مقابل ترفند این افراد ضروری است.

وی اضافه کرد: این افراد با انگیزه کلاهبرداری از کاربران با ایجاد سایت و صفحه جعلی اقدام به دریافت کمک های مردمی تحت عنوان نذورات کرده ضمن آنکه درخلال عملیات پرداختی مردم حساب های آنان را رمز گشایی می کنند.

جلیلیان گفت: کاربران به ویژه در فضای اینستاگرام چنانچه قصد پرداخت نذورات را دارند به صفحه های معتبر مراجعه کنند تا گرفتار این کلاهبرداران نشوند.

وی افزود: این افراد با جلب اعتماد مردم درفضای مجازی با دریافت مبالغی به عنوان نذری و یا کمک به افراد نیازمند حساب کاربران را هک کرده و سپس نسبت به برداشت آن اقدام می کنند.

جلیلیان به یکی دیگر از جرائم سایبری درایام محرم اشاره کرد و افزود: رواج باج افزارها و افزایش سوء استفاده های احتمالی در این ایام متصور است و این افراد با ارائه فایل ها و ادعیه های مذهبی برای دانلود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتا: مراقب کلاهبرداران محرم باشید

پلیس فتا: مراقب کلاهبرداران محرم باشید