مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 09:422022-07-30پزشكي

کشیده شدن ترمز مصرف خود سرانه دارو با اجرای طرح دارویار در ایلام


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام به اجرای طرح دارویار در ایلام اشاره کرد و گفت: این طرح از مصرف خود سرانه دارو توسط بیمار جلوگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، طرح دارویار طرحی کشوری برای مدیریت یارانه داروها و  جلوگیری از قاچاق دارو است که در استان ایلام نیز به مانند سایر استان های کشور در حال اجرا است؛ برای آگاهی از جزییات بیشتر این طرح خبرنگار ما به سراغ رسول دشتی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام رفتیم.

دشتی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: طرح دارویار در استان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است؛ در این طرح خیلی از مشکلات و نابسامانی ها که در  بحث خدمات دارویی وجود داشته از بین رفته است.

  وی در ادامه بیان داشت: با این که قیمت داروها در این طرح افزایش پیدا کرده است اما هیچگونه افزایشی متوجه سهم پرداختی بیمار نمی شود و این هزینه توسط بیمه ها پرداخت می شود و هیچ جای نگرانی برای مردم از این بابت وجود ندارد.

معاون غذا دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تاکید بر اینکه قیمت دارو تا قبل از اجرای این طرح خیلی ارزان بود عنوان کرد: همین امر باعث قاچاق دارو به کشورهای همسایه و صادرات آن توسط کشورهای همسایه به سایر کشورها می شد و به عبارت دیگر یارانه ای که به دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشیده شدن ترمز مصرف خود سرانه دارو با اجرای طرح دارویار در ایلام

کشیده شدن ترمز مصرف خود سرانه دارو با اجرای طرح دارویار در ایلام