مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 09:422022-07-30اقتصادي

فعالیت 19 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی در استان اردبیل


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل از فعالیت 19 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و 200 مرکز آموزش خصوصی و آموزشگاه آزاد در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رحیم یونسی پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که یکی از مهم ترین زیرساخت های اشتغال آماده به کار بودن و توانمندسازی افراد برای حضور در عرصه کار و فعالیت است، اظهار کرد: 19 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و 5 مرکز آموزش سیار و یک مرکز آموزش جوار در استان اردبیل به صورت رایگان به علاقه مندان و جویندگان کار خدمات مهارتی و فنی و حرفه ای در بخش صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و.

ارائه خدمت می کنند.

وی افزود: در کنار این مراکز، 200 مرکز آموزش خصوصی و آموزشگاه آزاد نیز در سطح استان مهارت های لازم را به علاقه مندان ارائه می کنند که تنوع رشته ها در این مراکز بسیار زیاد است و علاقه مندان می توانند با حضور در این دوره ها به صورت حضوری و مجازی از آموزش ها استفاده کنند.

لزوم کسب مهارت فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل بیان کرد: یکی از مهم ترین سازمان ها و نهاد های فعال در کشور برای محو معضل بیکاری و آثار سوء آن، سازمان آموزش فنی و حرفه ای است که تلاش می کند از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود کشور در جهت تربیت نیروی کار ماهر استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 19 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی در استان اردبیل

فعالیت 19 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی در استان اردبیل