مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 09:222022-07-30اجتماعي

رفع آبگرفتگی در مناطق کم برخوردار همدان/ اسکان مسافران در ورزشگاه


شهردار همدان با اشاره به رفع آبگرفتگی در نقاطی از شهر به ویژه مناطق کم برخوردار گفت: با توجه به نقشه طرح تفصیلی در حوزه هدایت و دفع آب های سطحی شهر اقدامات خوبی در سال گذشته رخ داده که با لحاظ بودجه 1401 کل موانع آبگرفتگی سطح شهر رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید مسعود حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هشدارهای هواشناسی و اعلام احتمال بارندگی شدید اظهار کرد: شهرداری همدان در پی اطلاع رسانی احتمال وقوت سیلاب در آماده باش کامل برای رفع آبگرفتگی های معابر و منازل قرار داشت.

حسینی با بیان اینکه سرازیری بارش ها از بالای شهر به سمت مناطق کم برخوردار به ویژه منطقه سه باعث تشدید آبگرفتگی می شود گفت: آبگرفتگی و ورود آب به منازل در نقاطی از شهر به ویژه منطقه سه و چهار رخ داد که با بسیج همکاران عوامل مختلف خدمات شهری، آتش نشانی، امور شهر و مناطق و نواحی آبگرفتگی های داخل منازل رفع شد.

وی با بیان اینکه مناطق سه و چهار بیشترین آسیب را از بارندگی می بینند عنوان کرد: اصلاح هندسی معابر، آسیب شناسی مسیرهای خروجی آب باید در بودجه سال آینده دیده شود تا شاهد این مشکلات نباشم.

شهردار همدان ضمن تقدیر از روابط عمومی برای اطلاع رسانی در خصوص اقدامات شهرداری در پی بارش ها افزود: اقدامات لازم برای لایروبی رودخانه ها و سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع آبگرفتگی در مناطق کم برخوردار همدان/ اسکان مسافران در ورزشگاه

رفع آبگرفتگی در مناطق کم برخوردار همدان/ اسکان مسافران در ورزشگاه