مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 09:172022-07-30فرهنگي

8 اثر منتخب در پویش «از حسین(ع) بخوانیم»


پویش مطالعاتی «از حسین(ع) بخوانیم» با انتخاب 8 اثر در رده های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان همزمان با آغاز ماه محرم و صفر شروع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری پویش مطالعاتی از حسین(ع) بخوانیم همزمان با آغاز ماه محرم و صفر خبر داد.

حسین سعیدی مدیر انتشارات به نشر در خصوص این پویش گفت: با هدف معرفی و ارائه کتاب های خوب، فاخر و متقن درباره امام حسین(ع) و واقعه عاشورا، انتشارات به نشر طرحی متفاوت در ایام محرم و صفر برگزار می ‎کند.

در این طرح هشت کتاب برای گروه های سنی مختلف از بین آثار پرتعدادی که به نشر در این موضوع دارد، توسط کارشناسان انتخاب و معرفی شده است.

مطالعه هر یک از این آثار به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان کمک می کند تا نسبت به شخصیت سالار شهیدان و سایر شخصیت ‎های حاضر در عاشورا و نیز نسبت به اصل این قیام و تبیین آن، شناخت و معرفت خوبی پیدا کنند.

  سعیدی در ادامه بیان داشت: این طرح در قالب سیزدهمین پویش مطالعاتی به نشر و با شعار #از_حسین_بخوانیم به طور گسترده و با همکاری ارگان های فرهنگی و مذهبی در سطح کشور برگزار می ‎شود.

وی با اشاره به آثار منتخب در این پویش اظهار داشت: یک دختر بی گوشواره و بچه های عاشورا ویژه کودکان، داعشی و عاشقی و گوشه ششم عاشقی ویژه نوجوانان، عقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 اثر منتخب در پویش «از حسین(ع) بخوانیم»

8 اثر منتخب در پویش «از حسین(ع) بخوانیم»