مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 09:072022-07-30ورزشي

مرکز جامع خانواده در اردبیل به بهره برداری رسید


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: مرکز جامع خانواده در اردبیل با هدف تحکیم بنیان خانواده افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اباصلت ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز جامع خانواده در اردبیل با هدف تحکیم بنیان خانواده و ارائه الگوی اسلامی ایرانی در امر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده ها طی مراسمی با حضور استاندار اردبیل، دبیر قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت زهرا(س) اردبیل و جمعی از مسؤولان به بهره برداری رسید.

وی افزود: در این مرکز خدماتی همچون برگزاری کارگاه های آموزشی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تربیت صحیح فرزندان و فرزندپروری، کارگاه آموزشی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی از جمله ازدواج آسان، کاهش طلاق، پیشگیری از اعتیاد و کودکان کار و.

ارائه می شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: مرکز جامع تحکیم خانواده در بحث آموزش به منظور ایجاد سلامت اجتماعی در دو بخش تخصصی و عمومی خدمات مشاوره ای به شهروندان ارائه خواهد داد که آموزش های عمومی در فرهنگ سراهای شهرداری و آموزش های تخصصی در خود مرکز جامع خانواده انجام خواهد گرفت.

ابراهیمی بیان کرد: فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری اردبیل با رویکرد محله محوری در تمامی محلات با هدف کاهش آسیب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز جامع خانواده در اردبیل به بهره برداری رسید

مرکز جامع خانواده در اردبیل به بهره برداری رسید