مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 08:572022-07-30اقتصادي

مقدسی: ترانزیت خارجی از 5 میلیون تن گذشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا مقدسی در برنامه صف اول به موضوع ماندگاری کالا و اقدامات انجام شده اشاره کرد و در بحث کالا های اساسی با تاکید بر ترخیص 90 درصدی کالا های اساسی تا اعلام کد رهگیری بانکی تشریح کرد: - رییس کل گمرک ایران با اشاره به عملکرد گمرک در حوزه صادرات و واردات و تشریح عملکرد تجارت خارجی در چهارماهه سالجاری و اقلام عمده صادراتی از ترانزیت خارجی 5 میلیون تنی کالا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا مقدسی در برنامه صف اول به موضوع ماندگاری کالا و اقدامات انجام شده اشاره کرد و در بحث کالا های اساسی با تاکید بر ترخیص 90 درصدی کالا های اساسی تا اعلام کد رهگیری بانکی تشریح کرد: اخیرا با توجه به مصوبه تنظیم بازار مجوز 10 درصد مابقی کالا های اساسی هم داده شده است.

رییس کل گمرک در ادامه گفت: در حال حاضر 4 میلیون تن کالای اساسی در بنادر موجود هست که تشریفات گمرکی آن ها به سرعت در حال انجام است و 400 هزار تن در اسکله ها در حال تخلیه و بارگیری است و دستگاه های مرتبط در این خصوص هماهنگ هستند تا به وفور در دسترس مردم قرار بگیرد.

وی در خصوص عملکرد گمرک در حوزه مبارزه با قاچاق کالا افزود: در بحث قاچاق، ابتدا ترفند ها را احصا کردیم و بدنبال این هستیم که تخلفات را به حداقل برسانیم، البته طبق قانون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدسی: ترانزیت خارجی از 5 میلیون تن گذشت

مقدسی: ترانزیت خارجی از 5 میلیون تن گذشت