مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 08:372022-07-30اجتماعي

سیلاب و روان آب در شهرستان های اصفهان خسارت وارد کرد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در پی ادامه بارش های رگباری روز جمعه سیلاب و رواناب در روستاها و شهرستان های استان در بخش های مختلف خسارت وارد کرد.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی ادامه بارش های رگباری روز جمعه 7 مرداد ماه سیلاب و رواناب در روستاهای شهرستان فریدن و بویین میاندشت، رزوه، چادگان و محله مندرجان شهرستان چادگان، روستاهای بخش کرون، شهرهای میمه و وزوان، منطقه عشایری زردفهره فریدونشهر، روستای پهلوشکن و محور جاده ای پادنا سی سخت جاری و خساراتی به راه ها، بخش کشاورزی و تعدادی اماکن مسکونی وارد شد.

وی افزود: محور جاده ای تیران و کرون، داران و گلپایگان، دهق و علویجه برای ساعاتی مسدود و ارتباط مخابراتی 3 روستای بخش میمه با بازسازی فیبرنوری برقرار شد.

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه سیلابی از سه حوضه شهرستان ورزنه به سمت تالاب گاوخونی هدایت شد، بیان کرد: شبکه برق فشار متوسط روستای گلاب شهرستان تیران و کرون بازسازی و سیلاب در بخش کرون به سمت رودخانه مرغاب و سد خمیران هدایت شد.

وی با اشاره به امدادرسانی به خانوارهای عشایری در محاصره سیل در بخش پادنای علیای سمیرم خاطرنشان کرد: محور پادنا به سی سخت که به علت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب و روان آب در شهرستان های اصفهان خسارت وارد کرد

سیلاب و روان آب در شهرستان های اصفهان خسارت وارد کرد