مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 07:272022-07-30اقتصادي

برقراری پروازهای ترکیبی بین ایران و بلاروس در کوتاه مدت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سید رضا فاطمی امین در ادامه برنامه سفر دو روزه خود به بلاروس در دیدار با آورامنکو وزیر راه و ترابری این کشور اظهار داشت: - وزیر صمت در دیدار با وزیر راه و ترابری بلاروس گفت: شاید در کوتاه مدت فعال سازی پرواز های مستقیم میان دو کشور امکان پذیر نباشد، اما می توان در کوتاه مدت پرواز های ترکیبی را تدبیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سید رضا فاطمی امین در ادامه برنامه سفر دو روزه خود به بلاروس در دیدار با آورامنکو وزیر راه و ترابری این کشور اظهار داشت: در این سفر و دیدار هایی که با وزرا و مدیران مینسک داشتیم افق های روشنی در روابط بین ایران و جمهوری بلاروس مشخص شد.

وی ادامه داد: امکان افزایش مبادلات کنونی دو کشور وجود دارد، مذاکرات زیادی با شرکت های بزرگ بلاروس انجام شد که زیرساخت همه این تعاملات حمل ونقل خواهد بود.

وزیر صمت تاکید کرد: از آنجایی که افزایش مبادلات نیازمند سفر های مداوم تجار و بازرگانان دو کشور است، نخستین نیاز آن پرواز های ثابت دوطرف است؛ براین اساس طبق توافق انجام شده با وزیر بازرگانی برنامه ای زمان بندی شده برای رسیدن به توافقات تعیین شد ک یکی از مسائل مهم مطرح شده مساله ترانزیت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری پروازهای ترکیبی بین ایران و بلاروس در کوتاه مدت

برقراری پروازهای ترکیبی بین ایران و بلاروس در کوتاه مدت