مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 05:522022-07-30سياسي

خبر خوب میراث فرهنگی به مسافران/ گردشگران در هتل های زنجان30 تا 50 تخفیف می گیرند


سید سعید صفوی، مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هر شخصی که در ایام محرم به زنجان سفر کند یک گردشگر مذهبی است و باید خدمات مطلوبی را به آن ها ارائه دهیم به گونه ای که گردشگران این خدمات را لمس کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: احصای ظرفیت اقامتی هتل ها و مجموعه های اقامتی و اطلاع رسانی درست و دقیق به گردشگران، ارائه تخفیف 30 تا 50 درصدی در روزهای پنجم تا دوازدهم محرم به گردشگران، راهنمایی خبرنگاران و گردشگران خارجی و مصاحبه و انتشار آن در شبکه های مجازی از عمده فعالیت های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان در ایام محرم خواهد بود.

وی با بیان اینکه استقبال از گردشگران مذهبی باید استقبالی هوشمند باشد و از لحظه ورود در تمام موارد ازجمله اسکان، بهداشت و .

احساس آرامش داشته باشد، گفت: اطلاع رسانی در سطح ملی به منظور جلوگیری از سرگردانی گردشگران و خدمات شهری مانند اقامت، پارکینگ، بازار و غیره در این ماه به گردشگران ارائه خواهد شد.

صفوی تصریح کرد: آماده سازی و نظارت بر مراکز اقامتی به لحاظ کیفی و کمی، هماهنگی و هم افزایی با ادارات مختلف در زمینه اسکان یا رفاه گردشگران، کنترل نرخ گذاری واحدهای اقامتی و اطلاع رسانی نرخ مصوب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب میراث فرهنگی به مسافران/ گردشگران در هتل های زنجان30 تا 50 تخفیف می گیرند

خبر خوب میراث فرهنگی به مسافران/ گردشگران در هتل های زنجان30 تا 50 تخفیف می گیرند