مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 00:472022-07-29سياسي

برگزاری مراسم عزاداری محرم در گلزار شهدای بندرعباس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، روح الله احترامی مدیر گلزار شهدای بندرعباس امروز اظهار داشت: مراسم عزاداری محرم الحرام ازاول محرم به مدت 13 شب با سخنرانی حجت الاسلام اسلام پودات در گلزار شهدای بندرعباس برگزار می شود.

این مراسم از ساعت 20:30 با نوای گرم مداحان محمد پلاسی زاده، اسماعیل تذرو، پور سادات، پاداش پور، دهقانی و ماسپی فرد که به مداحی، مدیحه سرایی و نوحه خوانی به همراه مراسم سینه زنی در گلزار ملکوتی شهدای بندر عباس برگزار می شود.

به گفته وی، گلزار شهدا محل دفن کسانی است که با تاسی از راه و روش اهل بیت بخصوص سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران گرانقدرش برای امنیت و عزت کشور از جان و مال خود گذشتند تا آنجا که آرامش امروزی و این را مدیون شهیدان است.

احترامی خاطرنشان کرد: دو بخش از فرهنگ نفیس و ارزشمند ما که در آن زمینه حرف داریم، یکی فرهنگ محرم، عاشورا و زیرمجموعه آن فرهنگ دفاع مقدس است، که با آن می توانیم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: هرچقدر بخواهیم در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و محرم و عاشورا کار کنیم، جا برای کار کردن وجود دارد، در همه بخش ها عشق بازی در فرهنگ محرم و عاشورا و ایثار و شهادت داریم، زیرا فرهنگ ایثار و شهادت ما ادامه فرهنگ والای نهضت عاشورا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم عزاداری محرم در گلزار شهدای بندرعباس

برگزاری مراسم عزاداری محرم در گلزار شهدای بندرعباس