مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 22:222022-07-29سياسي

آیت الله میرباقری: انفاق انسان را به رحمت و آرامش حقیقی می رساند


عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه محرم فرصتی برای انفاق در مسیر سیدالشهدا(ع) و تقرب الی الله است، گفت: انفاق انسان را به آرامش حقیقی می رساند چرا که انسان از وادی شیطان عبور کرده و به وادی رحمت داخل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید مهدی میرباقری در مراسم عزاداری شب اول محرم که بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: لازم است امکانات و فرصت های خود در دنیای گذرا و در این ایام محرم را خرج سید الشهدا کنیم و راهی که حضرت در این عالم برای ما گشوده است را قدر بدانیم.

وی افزود: خداوند انسان را در عالم ارض سکونت داده است و ناچار هستیم در این زمین تا مدتی استقرار داشته باشیم اما خداوند در این در عالم ارض یک راهی به سوی خودش باز کرده است.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: تمام انبیاء الهی هم برای حرکت دادن انسان به سمت این راه الهی مبعوث شده اند به همین خاطر باید این امکانات متفاوت ظاهری و باطنی در این راه الهی خرج و هزینه شود.

میرباقری تاکید کرد: یکی از مهم ترین موانع این انفاق راه الهی، حیاه الدنیا است که جلوه های خاصی دارد که در دستان اهل دنیا ، شیطان و دشمنان اهل بیت(ع) قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله میرباقری: انفاق انسان را به رحمت و آرامش حقیقی می رساند

آیت الله میرباقری: انفاق انسان را به رحمت و آرامش حقیقی می رساند