مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 20:072022-07-29اجتماعي

بارش 50 میلی متری باران در مرودشت


در پی بارندگی شب گذشته، 50میلی متر باران در مرودشت بارید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، پیش بینی های هواشناسی برای شهر مرودشت درست از آب درآمد و در موعد مقرر باران با همان شدت و شتاب نازل شد هر چند آبگرفتگی هایی وجود داشت اما با آمادگی قبلی مسوولان به خیر گذشت.

 با تدابیری که ستاد مدیریت بحران شهرستان مرودشت به مدیریت فرماندار و با همت هم افزایی اکثر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان  اندیشیده شد؛ تلاش شد تا ضمن هدایت آبهای سطحی مردم شهر مرودشت دچار مشکل نشوند.

 در این بین با توجه به گستردگی و موقعیت جغرافیایی شهر مرودشت، انبوه و حجم کار بر روی دوش مجموعه پرسنل شهرداری بود و علیرغم بارش باران 50 میلی متری در مدت زمان یک ساعت ثابت کردند که در مقابل همراهی و همدلی مردم صبور و قدرشناس شهر مرودشت  باید از جان گذشت و به راستی خادم و نوکر آنان بود.

 ستاد مدیریت بحران شهرداری به مدیریت شهردار در طی چند روز گذشته با توجه به هشدارهای هواشناسی با برگزاری جلسات و تاکید بر رفع موانع و انسدادها شب گذشته  در خط اول و پیشانی جبهه خدمت رسانی و در کنار مردم شریف مرودشت حضور داشتند و در نقطه نقطه شهر با بهره گیری از کلیه تجهیزات و امکانات موجود و آماده بکار کاری کردند که دل مردم تکان نخورد و لحظه ای غمگین نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 50 میلی متری باران در مرودشت

بارش 50 میلی متری باران در مرودشت