مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 18:522022-07-29حوادث

شکارچی متخلف در اسفراین دستگیر شد


فرمانده انتظامی اسفراین از دستگیری شکارچی غیر مجاز که اقدام به شکار و نگهداری کله بزکوهی و قوچ اوریال می نمود، در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، عصر امروز سرهنگ محمد روهنا، فرمانده انتظامی اسفراین، با اعلام دستگیری شکارچی متخلف در این شهرستان اظهارکرد: در پی دریافت خبری مبنی بر شکار و نگهداری تعدادی کله بزکوهی و قوچ اوریال توسط شکارچی غیر مجاز در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه سارمران قرار گرفت.

  وی با اشاره به این که ماموران پاستگاه سارمران شکارچی متخلف راشناسایی نمودند، گفت: ماموران پس از اخذ مجوز قضایی، در بازرسی از منزل وی تعداد 2 عدد کله بزکوهی، یک عدد قوچ اوریال، یک عدد پوست نمک زده که متعلق به گونه های حیات وحش پارک ملی سالوک می باشد کشف و ضبط شد.

   فرمانده انتظامی اسفراین با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی اعزام شده است افزود: با توجه به حساسیت های ویژه در حوزه محیط زیست، پلیس با جدیت تمام با متخلفان برخورد خواهد کرد.

  وی با تأکید بر استمرار برخورد با متخلفین و شکارچیان، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه اخبار مرتبط با شکارچیان غیرمجاز، مواد مخدر، سرقت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچی متخلف در اسفراین دستگیر شد

شکارچی متخلف در اسفراین دستگیر شد