مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 18:222022-07-29اجتماعي

خسارت بارش شدید باران به بخشی از زیرساخت های جوادآباد ورامین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسن خدادادی بخشدار جوادآباد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران بخشداری جواد آباد با اعلام سطح نارنجی هشدار وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان تهران، از ابتدای روز گذشته در آماده باش کامل به سر برده و با هماهنگی ایجاد شده بین دهیاران، تلاش کردند تا مناطق سیل خیز را شناسایی و نسبت به رفع گرفتگی جوی ها و انهار اقدام کنند.

وی گفت: با اقدامات مناسب انجام گرفته از سوی مدیریت بحران بخشداری و دهیاران، مشکل آبگرفتگی در معابر روستایی به سرعت رفع شد ولی وزش شدید باد باعث شکستن تعدادی درخت، واژگون شدن تیرهای برق و وارد شدن خسارت به برخی از گلخانه های سطح بخش جوادآباد شد.

بخشدار بخش جوادآباد با اشاره به عبور رودخانه شور و شیرین از حاشیه بخش جوادآباد و بزرگراه قم – گرمسار، افزود: با توجه به اقدامات انجام گرفته در خصوص لایروبی این رودخانه و با وجود عبور حجم بسیار زیاد آب از آن، مشکلی در خصوص ورود آب به مسیرهای اصلی ایجاد نشد.

خدادادی بیان کرد: کارشناسان در حال برآورد میزان خسارات وارده به بخش های مختلف بوده و تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران تا رفع کامل وضعیت نامناسب جوی، در آماده باش کامل به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت بارش شدید باران به بخشی از زیرساخت های جوادآباد ورامین

خسارت بارش شدید باران به بخشی از زیرساخت های جوادآباد ورامین