مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 17:572022-07-29حوادث

بازگشایی محور هراز پس از 30 ساعت تلاش شبانه روزی / مردم هشدارهای سیل را جدی بگیرند


فرماندار ویژه شهرستان آمل از بازگشایی محور هراز پس از 30 ساعت تلاش شبانه روزی خبر داد و گفت: این محور برای تردد هم وطنان بازگشایی شده است اما با توجه به هشدارهای سازمان مدیریت بحران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری،سید عباس حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از بامداد پنجشنبه ششم مردادماه محور هراز دچار سیلاب شده و تعداد زیادی خودرو در مسیر محور هراز گرفتار شدند، اظهار کرد: این سیل که در محدوده بایجان تا وانا رخ داد تلفات جانی نداشت اما خسارت های بسیاری در حوزه راه و باغات به بار آورد.

وی با بیان اینکه در کمتر از 12 ساعت از بروز سیل، خودروهای در راه مانده از محور تخلیه شده و محور مسدود اعلام شد، افزود: بیش از 15 دستگاه لودر و کامیون دستگاه های خصوصی و دولتی از صبح 5 شنبه در محور هراز حضور دارند و عملیات تخلیه گل و لای را انجام می دهند.

حسینی با اعلام اینکه بیش از یک متر گل و لای یک لاین از محور هراز را در محدوده بایجان پوشانده بود، ادامه داد: با کمک رسانی نیروهای جمعیت هلال احمر و نیروهای مردمی کمترین خسارت انسانی به شهروندان در محور هراز ایجاد نشد.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به اینکه در طی 30 ساعت تلاش شبانه روزی گل و لای از محور هراز پاکسازی شده و تردد برای شهروندان تسهیل شده است، گفت: از ساعت 18 روز جمعه هفتم مرداد ماه، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی محور هراز پس از 30 ساعت تلاش شبانه روزی / مردم هشدارهای سیل را جدی بگیرند

بازگشایی محور هراز پس از 30 ساعت تلاش شبانه روزی / مردم هشدارهای سیل را جدی بگیرند