مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 16:072022-07-29سياسي

آیت الله علم الهدی: عزاداری محرم عزاداری سکولار نباشد


منافقین دو حرکت بر ضد خلق ایران انجام دادند که یکی مزدوری صدام در دفاع مقدس و دیگری مزدوی آمریکا در جنگ نرم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه هفتم مرداد ماه در حرم مطهر رضوی با اشاره به سالروز تأسیس نمازجمعه به فرمان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: در پنجم مرداد دو حادثه دیگر نیز به وجود آمد که این دو حادثه در حقیقت نشان عظیم امداد الهی را در نابودی دشمنان خدا و ملت ایران نشان می دهد.

وی، مرگ شاه ملعون و دفن نظام ستمشاهی را اولین حادثه بیان کرد و ادامه داد: حادثه دوم، انجام عملیات افتخارآفرین مرصاد بر علیه منافقین ناپاک بود که صدام پس از قطعنامه 598، لشکر انبوهی از منافقین را به انواع تجهیزات مجهز کرد تا به غرب کشور حمله کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: عملیات مرصاد با هلیبرنی که با طرح، برنامه و فرماندهی شهید صیاد شیرازی انجام گرفت آغاز شد که منجر به هلاکت 3 هزار منافق شد.

منافقین مزدوران دشمن خلق ایران هستند وی، منافقین را جریان خائنانه ای کم نظیر در ایران برشمرد که خود را مجاهد خلق ایران می نامیدند، خاطرنشان کرد: آنان دو حرکت بزرگ را در جهاد ضد خلق ایران به نمایش گذاشتند، حرکت اول مزدوری صدام ملعون بود که در مقام مزدوری صدام از هر جنایتی نسبت به خلق ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: عزاداری محرم عزاداری سکولار نباشد

آیت الله علم الهدی: عزاداری محرم عزاداری سکولار نباشد